아는 형님(Knowing bros) 208회 예고편

175 816
719
 
Komentar
남영숙
남영숙 - 12 jam yang lalu
아니 ㅋㅋㅋㄱㄱㅌㅌ 박찬열
Mungyathei Shokwungnao
Mungyathei Shokwungnao - 2 hari yang lalu
JTBC please do Christmas special with HAJUNG WOO,CHOI MIN SIK,JU JI HOON,LEE JUNG JAE,CHOI JIN WOONG,KIM YOON SEOK,KANG HO SONG,MA DONG SEOK,JUNG WOO SUNG🙏🙏🙏
I'M looking forward the day these actor's appearing on the show
Syane Cintia Lumalessil
Syane Cintia Lumalessil - 2 hari yang lalu
Subtitle please
Isnaini Khk
Isnaini Khk - 2 hari yang lalu
Exo haha
Sara Sao
Sara Sao - 2 hari yang lalu
Sehun is a baby
Aninditha Nabilla
Aninditha Nabilla - 4 hari yang lalu
Kyunghoon was being totally quiet here, why so?
محمد رمضان
محمد رمضان - 4 hari yang lalu
2
محمد رمضان
محمد رمضان - 4 hari yang lalu
1
محمد رمضان
محمد رمضان - 4 hari yang lalu
عود يعني تشين من رمى الكتاب صار شرير يعني؟؟؟؟؟
KPOP MIX
KPOP MIX - 4 hari yang lalu
*PLZ have SF9 ON UR SHOWWWWW🔥🔥🔥 THEY DESERVE MORE RECOGNITION! CHANI & ROWOON WERE ALSO IN VERY FAMOUS TV SERIES♥️♥️♥️*
Nadya DA
Nadya DA - 4 hari yang lalu
kai part with suho is the best lmao
Nadya DA
Nadya DA - 4 hari yang lalu
chennie look so cute
Kartini Ali
Kartini Ali - 4 hari yang lalu
.
조소정
조소정 - 4 hari yang lalu
0:53 솔직히 이부분 올해 베스트원픽ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ엑소편이 진짜 올해레전드ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
짝짝스
짝짝스 - 5 hari yang lalu
세훈이는 아는형님 와서 웃겨죽을려구만 행 ㅋㅋㅎㅋㅎㅎㅋㅋㅎㅋㅎㅎㅋㅎㅋ
Rukaiya Qureshi
Rukaiya Qureshi - 5 hari yang lalu
Eng sub plz
Amira 12
Amira 12 - 5 hari yang lalu
Which ep is this?
Nurul Inabah
Nurul Inabah - 5 hari yang lalu
Engsub please 😁
Nathasya Dewayanti
Nathasya Dewayanti - 5 hari yang lalu
Di VIU sdh ada kmrin....
Sawako not Sadako
Sawako not Sadako - 6 hari yang lalu
Exo X Exo
이이이이
이이이이 - 6 hari yang lalu
헐 저거 우리 학교 교복이랑 똑같아요!!! 헐 대박
Haze Cott
Haze Cott - 6 hari yang lalu
I need eng subs huhu
*므앙
*므앙 - 6 hari yang lalu
하이라이트 영상 얼른 좀 올려주세요....... 보고싶습니다,,,, 흑흑,,
LE HEN
LE HEN - 6 hari yang lalu
네이버tv에 몇몇 영상은 올라와있어요
1 1
1 1 - 6 hari yang lalu
팬티안에 두글자 ㅋㅋㅋㅋㅋ
해달
해달 - 6 hari yang lalu
두명에서 춤출때 노래가 뭔가요?
해달
해달 - 5 hari yang lalu
LE HEN 감사합니다
LE HEN
LE HEN - 6 hari yang lalu
엑소의 템포입니다
Super M is bae EXO is life
Super M is bae EXO is life - 6 hari yang lalu
Where can I watch the whole thing 😭😭😭
Miya Hana
Miya Hana - 6 hari yang lalu
This episode is so funny. I was sick but I kept laughing and coughing at the same time 😂
김화자
김화자 - 6 hari yang lalu
엑소 아는형님 ~~
왜 민경훈 짝이 없는거야!
계속 속상하네~~~
혼자앉아있어서 신경쓰이네~~~
music CY
music CY - 6 hari yang lalu
1:00 누가 세훈이랑 찬열이 밀었냐 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
언제나고마워요
언제나고마워요 - 7 hari yang lalu
헤헤
Rose é
Rose é - 7 hari yang lalu
I can’t believe we still don’t have eng sub like come on
Abantee Gangopadhyay
Abantee Gangopadhyay - 7 hari yang lalu
WHEN ON EARTH WILL WE GET ENG SUBS?!?!?!?!??!?!?!
김하나ლ
김하나ლ - 7 hari yang lalu
اعشقكم
김하나ლ
김하나ლ - 7 hari yang lalu
اكسو
주접러
주접러 - 7 hari yang lalu
위아원 엑소 영원하자ㅠ 진짜 너무귀여웠네요 배잡고웃었어요ㅋㅋㅋ
Tae Tae's Army
Tae Tae's Army - 7 hari yang lalu
No English captions😭😭😭
Arlene May
Arlene May - 7 hari yang lalu
Do we have english sub already?
J. Jeon
J. Jeon - 7 hari yang lalu
I'm an ARMY passing through - and o.m.g this is hilarious af! And I gotta say, Exo's comeback song Obsession is actually my current obsession :p and Kai here was so what I was NOT expecting of a character apart from his stage appearance and MVs LMFAO he's innocently adorable here ahahahahahahaha this episode o fknowing brothers was so good xD
국민이행복한 대한민국
국민이행복한 대한민국 - 7 hari yang lalu
팬티 안에 두 글자 ㄱㅊ
Enda Yazi
Enda Yazi - 7 hari yang lalu
sub indo pliiiisssss
Biton Mali
Biton Mali - 7 hari yang lalu
My Kings! ♥️👑💥
kailaa jn
kailaa jn - 7 hari yang lalu
Eps?
Dekika Dwigusnurwidyanti
Dekika Dwigusnurwidyanti - 7 hari yang lalu
Kaiii 🤣🤣
Sehun's Yeolmate
Sehun's Yeolmate - 7 hari yang lalu
When something's so funny you yeet yourself across the room
Nazwa Purnamasari
Nazwa Purnamasari - 7 hari yang lalu
Baekhyuneee♡♡♡
2ni3da kansa
2ni3da kansa - 7 hari yang lalu
Nungguin yg baik.. yang mau nerjemahin ke bhsa indo😂
김진수
김진수 - 7 hari yang lalu
유투브에는 고요 속의 외침 언제 올라와요? 네이버꺼는 너무 감질맛남..따흑
Maeloon Han
Maeloon Han - 7 hari yang lalu
Kai and baekhyun part 😂
랄라룰루
랄라룰루 - 7 hari yang lalu
거친김종대 조나웃기네진짜 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㄴㅋㅋㅋㅋㅋ̆̈ 니가 ㄴㅏ보다 형이라 생각하지 ..? ㅋㅋ̆̈ㅋ̆̈ㅋ̆̈
타짜는ᅳ김혜수 언니가 제일 매력적
레이 좀 데리고 와라 돈도 돈이지만 팀 이잖아 ㅡㅡ 저렇게 의리 지키는데
타짜는ᅳ김혜수 언니가 제일 매력적
@jjd20 그건 님 생각이고요ㅋㅋㅋ
jjd20
jjd20 - 17 jam yang lalu
레이가 안나오는건데요?ㅋㅋ공작소 차려서 자기 스케줄 소화하기 바쁜애를?ㅋ 그래도 팀이라고 레이를 언급해주는 엑소들이 대단한거 아닐까요?..거기다 중국인 아니랄까봐 중국 지지하더군요 홍콩 사태를 봤음에도요 이정도면 말끝났지 않나요? 찾지마세요...팬들도 손놨어요^0^
Seungkyo Seo
Seungkyo Seo - 8 hari yang lalu
꼬추
Gabrielalex Macedo
Gabrielalex Macedo - 8 hari yang lalu
Sehunn-ahhh
Darla E.
Darla E. - 8 hari yang lalu
When will this air??
ღ Jikook/Vkook ღ
ღ Jikook/Vkook ღ - 8 hari yang lalu
*”My whole family is a fan of D.O, my mom even attended his movie premiere to give him a bouquet of flowers”* HAHA POOR CHANYEOL
Aimy Realaileean
Aimy Realaileean - 5 hari yang lalu
Where did he say that ? 😂
ILove_ PCY03
ILove_ PCY03 - 8 hari yang lalu
💕💕💕
Car_ Swag27
Car_ Swag27 - 8 hari yang lalu
I'm so dead to baekhyun and kai 😂😂😂 kai looking down while saying "Inside the Panties" was hilarious @0:58 😂😂😂
byun baekhyunee
byun baekhyunee - 8 hari yang lalu
Where do they air the full episode???
Jenny _
Jenny _ - 6 hari yang lalu
On kshow it aired
byun baekhyunee
byun baekhyunee - 8 hari yang lalu
@Aeri Gülhan Yushh thank you xD
Aeri Gülhan
Aeri Gülhan - 8 hari yang lalu
@byun baekhyunee I don't know when they upload I am waiting too. Maybe after a few days..? I am not sure. If I see they upload I will reply you again 😂
byun baekhyunee
byun baekhyunee - 8 hari yang lalu
@Aeri Gülhan No worries! I should've said "when does it air on Netflix" or something 🤣
Aeri Gülhan
Aeri Gülhan - 8 hari yang lalu
@byun baekhyunee Sorry I don't know.
ᄋᄋ
ᄋᄋ - 8 hari yang lalu
근데 멤버 몇명이 빠진이유가 있나요?
ᄋᄋ
ᄋᄋ - 7 hari yang lalu
@르헨 아 좋은 정보 주셔서 김사합니다!!!!
르헨
르헨 - 8 hari yang lalu
1명은 중국멤버인데 한한령때문에 한국에서 활동을 못하고 있고 2명은 군대 갔어요
Artin Yousefi
Artin Yousefi - 8 hari yang lalu
Soft pink hair suits Chanyeol very well
Ruliana Kim
Ruliana Kim - 8 hari yang lalu
i'm so EXITEDDDDDDDDDDDDDDDDDD
EXO ØBSĖSSIØN
EXO ØBSĖSSIØN - 8 hari yang lalu
Two words in panti its soooo cute when looking down
Berikutnya